Norges Skiskytterforbund vil invitere noen uttatte løpere som konkurrerer i klasse 15 år til 3 sentrale samlinger i 2015. De som får tilbudet er de 15-åringene som var uttatt til Statkraft Young Star i Kollen + de med best plassiffer sammenlagt i HL.